Aktualizacja: 17.10.2019 17:51 Publikacja: 17.10.2019 17:51
Foto: Bloomberg
Dotychczas włoskie koleje FS i grupa infrastruktury Atlantia obiecały uczestniczyć w próbie ratowana narodowego przewoźnika, ale ich rozmowy z Delta Air Lines o planie naprawczym nie zakończyły się, bo główni partnerzy różnią się co do kluczowych elementów tego planu i wielkości swych inwestycji.
W czwartek 18 października dwie osoby znające sprawę powiedziały Reuterowi, że Lufthansa proponuje nie tylko partnerstwo komercyjne, ale także mogłaby objąć udział we włoskim rywalu. Niemcy byliby gotowi zainwestować, o ile zostaną spełnione warunki dotyczące elementów restrukturyzacji Alitalii uważane przez nich za konieczne. Najważniejszym jest zmniejszenie załogi obecnej Alitalii.
Czekając na plan naprawczy Alitalia zużywa rezerwy gotówkowe, głównie pierwszy kredyt pomostowy 900 mln euro, który miała spłacić w czerwcu, ale nie zrobiła tego. Zasoby gotówki stopniały do 310 mln euro w końcu września, więc pilnie potrzebuje nowych inwestorów i biznes planu, który pozwoli jej przygotować się do następnego sezonu letniego.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas