Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

250 euro możemy dostać za opóźnienie krótkodystansowego lotu – mówi Natalia Gębska, firma AirHelp.

Aktualizacja: 12.01.2017 13:42 Publikacja: 12.01.2017 13:08

#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

Foto: tv.rp.pl

W momencie kiedy samolot się spóźni i musimy spędzić dłuższy czas na lotnisku, możemy starać się o odszkodowanie. Firma AirHelp zajmuje się pomocą klientom w odzyskiwaniu odszkodowań. 

- Regulacja unijna od ponad 12 lat mówi o tym jakie prawa mają pasażerowie – mówiła Gębska. - Można się o takie odszkodowania ubiegać w przypadku 3 sytuacji. Pierwsza to opóźniania powyżej 3 godz. na lotnisku docelowym. Na najbardziej popularnych wśród Polaków lotach krótkodystansowych możemy mówić o kwocie 250 euro odszkodowania – dodała.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama