Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

250 euro możemy dostać za opóźnienie krótkodystansowego lotu – mówi Natalia Gębska, firma AirHelp.

Aktualizacja: 12.01.2017 13:42 Publikacja: 12.01.2017 13:08

#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

Foto: tv.rp.pl

W momencie kiedy samolot się spóźni i musimy spędzić dłuższy czas na lotnisku, możemy starać się o odszkodowanie. Firma AirHelp zajmuje się pomocą klientom w odzyskiwaniu odszkodowań. 

- Regulacja unijna od ponad 12 lat mówi o tym jakie prawa mają pasażerowie – mówiła Gębska. - Można się o takie odszkodowania ubiegać w przypadku 3 sytuacji. Pierwsza to opóźniania powyżej 3 godz. na lotnisku docelowym. Na najbardziej popularnych wśród Polaków lotach krótkodystansowych możemy mówić o kwocie 250 euro odszkodowania – dodała.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Awaria radaru w Wielkiej Brytanii. Loty opóźnione i odwołane
Transport
PKP Cargo chce nowego systemu wynagradzania. Czy będą zwolnienia?
Transport
Filip Czernicki, prezes CPK: Wchodzimy w nową fazę rozwoju
Transport
Aerofłot wciąż w mocy hakerów. Kolejne loty odwołane, trwa liczenie strat
Transport
Atak hakerski na Aerofłot. Paraliż największego lotniska
Reklama
Reklama