#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

250 euro możemy dostać za opóźnienie krótkodystansowego lotu – mówi Natalia Gębska, firma AirHelp.

Aktualizacja: 12.01.2017 13:42 Publikacja: 12.01.2017 13:08

#RZECZoBIZNESIE: Natalia Gębska: Klienci linii lotniczych nie znają swoich praw

Foto: tv.rp.pl

W momencie kiedy samolot się spóźni i musimy spędzić dłuższy czas na lotnisku, możemy starać się o odszkodowanie. Firma AirHelp zajmuje się pomocą klientom w odzyskiwaniu odszkodowań. 

- Regulacja unijna od ponad 12 lat mówi o tym jakie prawa mają pasażerowie – mówiła Gębska. - Można się o takie odszkodowania ubiegać w przypadku 3 sytuacji. Pierwsza to opóźniania powyżej 3 godz. na lotnisku docelowym. Na najbardziej popularnych wśród Polaków lotach krótkodystansowych możemy mówić o kwocie 250 euro odszkodowania – dodała.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach