Aktualizacja: 03.09.2017 17:10 Publikacja: 03.09.2017 16:00
Foto: AFP
Drugi w Niemczech przewoźnik ogłosił utratę płynności finansowej w sierpniu i zwrócił się o sądową ochronę przed roszczeniami wierzycieli po wycofaniu się Etihad Airways z jej finansowania. Chętni do jej przejęcia mają do 15 września złożyć oferty na całość lub część, decyzja zapadnie 21 września, na 3 dni przed wyborami powszechnymi.
Lufthansa chce przejąć większość floty (90 sztuk) i ma poparcie rządu w Berlinie, który obiecał Air Berlin kredyt pomostowy 150 mln euro na 3 miesiące przetrwania. W gronie kandydatów wymienia się easyJet (40 samolotów) i Condora (dwucyfowa liczba) z grupy Thomas Cook, Niki Laudę, który chciałby odzyskać Niki. Tygodnik „Der Spiegel" wymienił b. prezesa firmy energetycznej EnBW, Utza Claassena, który w piśmie do administratora Air Berlin, Lucasa Flöthera wyraził chęć „uratowania możliwie jak najwięcej miejsc pracy w tym przewoźniku z pomocą bardzo mocnego i wielce szanowanego międzynarodowego inwestora".
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas