Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.11.2017 11:20 Publikacja: 15.11.2017 11:20
Foto: Bloomberg
Takie plany przedstawiono linii Emirates w ubiegłym tygodniu, ale nie wpłynęły na zmianę decyzji i na zamówienie B787-10 Dreamliner.
Szerokokadłubowy A350-900 miał być odpowiedzią europejskiego producenta na Dreamlinera w przewozach transkontynentalnych. Liniom lotniczym, które byłyby gotowe zgodzić się na krótszy zasięg na najbardziej uczęszczanych szlakach oferowana od niedawna wersja B787-10 pozwala zabierać więcej podróżnych, co obniża jednostkowy koszt transportu..
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas