Aktualizacja: 19.12.2017 17:57 Publikacja: 19.12.2017 15:56
Foto: Fotorzepa, Sławoir Mielnik
W cieniu konferencji prasowej, na której PKP Intercity ogłosiło plany gigantycznych inwestycji w tabor pojawiła się nie mniej ważna dla pasażerów informacja, że przewoźnik szuka firmy, która wyśle swoich kontrolerów jako "tajemniczych klientów". Mieliby oni zebrać doświadczenia i informacje, jak pracownicy kolejowego przewoźnika odnoszą się do pasażerów i reagują na ich potrzeby.
Firma będzie miała 30 dni na przygotowanie się do wykonania zadań według specyfikacji przewoźnika. Testowanie usług Intercity zajmie rok. Sprawdzana ma być jakość obsługi w kasach biletowych, w pociągach, a nawet czystość pociągu na pierwszej stacji.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas