Reklama

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Klienci coraz częściej pytają, czy mogą zapłacić kartą i są zdziwieni, kiedy słyszą przeczącą odpowiedź? To znak, że należy pomyśleć o zamówieniu terminala płatniczego, aby zapobiec niezadowoleniu klientów, lub nawet ich utracie na rzecz konkurencji. Następny krok to określenie typu urządzenia, które usprawni pracę i będzie spełniać oczekiwania klientów. Oto kilka porad, które powinny pomóc w dokonaniu właściwego wyboru.

Publikacja: 18.07.2019 10:54

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Polacy coraz częściej nie noszą przy sobie gotówki. Zazwyczaj mamy przy sobie tylko „plastik”, czyli kartę płatniczą albo płacimy za pomocą telefonu czy innego nowoczesnego nośnika zastępującego typową kartę. Co ciekawe, jak pokazały badania przeprowadzone na grupie  1000 Polaków, płatności elektroniczne chociaż cieszą się zainteresowaniem młodych to najbardziej popularne są wśród osób w średnim wieku (45-65 lat). W ten sposób lubi płacić aż 3 na 4 z nich. Płynie z tego prosty wniosek - ograniczając klientom możliwość wyboru sposobu płatności wyłącznie do gotówki, tracimy nabywców, którzy pójdą ze swoją kartą tam, gdzie będą mogli z niej skorzystać.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1345
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Świat
„Cena życia w Rosji od zawsze była niska” – Prof. Ponomariow o wojnie Putina i zagrożeniu dla Polski
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1344
Świat
Sztuczna inteligencja jako broń geopolityczna. Sterowani AI, rządzeni przez mocarstwa
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1343
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama