Reklama

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Klienci coraz częściej pytają, czy mogą zapłacić kartą i są zdziwieni, kiedy słyszą przeczącą odpowiedź? To znak, że należy pomyśleć o zamówieniu terminala płatniczego, aby zapobiec niezadowoleniu klientów, lub nawet ich utracie na rzecz konkurencji. Następny krok to określenie typu urządzenia, które usprawni pracę i będzie spełniać oczekiwania klientów. Oto kilka porad, które powinny pomóc w dokonaniu właściwego wyboru.

Publikacja: 18.07.2019 10:54

Płatności w biznesie cz. 2: Decydujesz się na terminal? Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę

Polacy coraz częściej nie noszą przy sobie gotówki. Zazwyczaj mamy przy sobie tylko „plastik”, czyli kartę płatniczą albo płacimy za pomocą telefonu czy innego nowoczesnego nośnika zastępującego typową kartę. Co ciekawe, jak pokazały badania przeprowadzone na grupie  1000 Polaków, płatności elektroniczne chociaż cieszą się zainteresowaniem młodych to najbardziej popularne są wśród osób w średnim wieku (45-65 lat). W ten sposób lubi płacić aż 3 na 4 z nich. Płynie z tego prosty wniosek - ograniczając klientom możliwość wyboru sposobu płatności wyłącznie do gotówki, tracimy nabywców, którzy pójdą ze swoją kartą tam, gdzie będą mogli z niej skorzystać.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1304
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1303
Świat
„Jestem w połowie Polką”. Ałła Pugaczowa na emigracji uderza w Kreml
Świat
Wojna Rosji z Ukrainą. Dzień 1302
Świat
Beniamin Netanjahu przygotowuje Izrael do roli Sparty
Reklama
Reklama