Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.11.2015 14:50 Publikacja: 22.11.2015 14:39
Foto: YouTube
Vue, Cineworld i Odeon, które w sumie kontrolują trzy czwarte ekranów kinowych w Wielkiej Brytanii, odrzuciły reklamę. Uznały, że może ona obrażać niektórych widzów.
Reklama Kościoła Anglii przedstawia różnych ludzi, odmawiających "Ojcze nasz" w zwykłych codziennych sytuacjach. Kończy się hasłem: "Modlitwa jest dla każdego" i hashtagiem #justpray, który odsyła do dyskusji o modlitwie w mediach społecznościowych.
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas