Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Agencja interaktywna 8K chce wprowadzić na rynek napój energetyczny "Żołnierze wyklęci". Konsumentami mają być młodzi patrioci oraz kibice stadionowi.

Aktualizacja: 20.07.2016 14:15 Publikacja: 20.07.2016 13:27

Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Foto: 123rf

Jak mówi w rozmowie z gazeta.pl prezes firmy Marek Bartosiński, do wypuszczenia na rynek takiego napoju zainspirowała go panująca moda. "Koszulki, spodenki, kubki. Dlaczego nie mielibyśmy zrobić napoju energetycznego?" - mówi Bartosiński i dodaje, że część zysków przeznaczy na fundację, która kultywuje pamięć o "żołnierzach wyklętych".

Według Bartosińskiego, produkcja napoju nie różni się niczym od pozostałych dostępnych na rynku produktów, które korespondują z historią. "Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje" - tłumaczy.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Cudzoziemcy na potęgę kupują mieszkania w Polsce. Zachęcił ich kredyt 2 procent
Społeczeństwo
Nie żyje Sławomir Wałęsa. Syn byłego prezydenta miał 52 lata
Społeczeństwo
Nie żyje Tomasz Jakubiak. Znany kucharz miał 41 lat
Społeczeństwo
Młodzi wcześniej testują z „promilami”
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Społeczeństwo
Sondaż: Składka zdrowotna dla przedsiębiorców w dół? Znamy zdanie Polaków
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne