Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.07.2016 14:15 Publikacja: 20.07.2016 13:27
Foto: 123rf
Jak mówi w rozmowie z gazeta.pl prezes firmy Marek Bartosiński, do wypuszczenia na rynek takiego napoju zainspirowała go panująca moda. "Koszulki, spodenki, kubki. Dlaczego nie mielibyśmy zrobić napoju energetycznego?" - mówi Bartosiński i dodaje, że część zysków przeznaczy na fundację, która kultywuje pamięć o "żołnierzach wyklętych".
Według Bartosińskiego, produkcja napoju nie różni się niczym od pozostałych dostępnych na rynku produktów, które korespondują z historią. "Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje" - tłumaczy.
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
https://zyciewarszawy.pl/wystawa/art42531071-wystawa-porsche-w-warszawie-setki-unikatowych-modeli-w-centrum-stolicy
Zagrożenia wynikające z obecności na stołecznych ulicach chińskich autobusów elektrycznych Yutong zanalizował Mi...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pierwsza Powojenna Konferencja Żydoznawcza zaczęła się od modlitwy za „Żydów, którzy tkwią w ciemnocie Talmudu”....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas