Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Agencja interaktywna 8K chce wprowadzić na rynek napój energetyczny "Żołnierze wyklęci". Konsumentami mają być młodzi patrioci oraz kibice stadionowi.

Aktualizacja: 20.07.2016 14:15 Publikacja: 20.07.2016 13:27

Na rynek trafi napój "Żołnierze wyklęci"

Foto: 123rf

Jak mówi w rozmowie z gazeta.pl prezes firmy Marek Bartosiński, do wypuszczenia na rynek takiego napoju zainspirowała go panująca moda. "Koszulki, spodenki, kubki. Dlaczego nie mielibyśmy zrobić napoju energetycznego?" - mówi Bartosiński i dodaje, że część zysków przeznaczy na fundację, która kultywuje pamięć o "żołnierzach wyklętych".

Według Bartosińskiego, produkcja napoju nie różni się niczym od pozostałych dostępnych na rynku produktów, które korespondują z historią. "Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje" - tłumaczy.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Parada Równości 2025 w Warszawie. Tęczowe platformy przejechały przez centrum
Społeczeństwo
Parada Równości przeszła ulicami Warszawy. Nie obyło się bez incydentów
wydarzenie
Wystawa Porsche w Warszawie. Setki unikatowych modeli w centrum stolicy
Społeczeństwo
Czy chińskie autobusy w Warszawie mogą być zagrożeniem? Ekspert wyjaśnia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Społeczeństwo
Antysemicka impreza w miejskim lokalu. Władze stolicy: nie mogliśmy temu zapobiec