Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.01.2018 09:21 Publikacja: 09.01.2018 08:59
Foto: H&M
Reklama produktu pojawiła się w brytyjskiej wersji sklepu. Część internautów oceniła, że wykorzystanie wizerunku czarnoskórego chłopca do reklamy bluzy była przypadkowa. Inni oskarżyli firmę o rasizm.
Osoby, które krytykowały postawę firmy, zwracały uwagę, że w tej samej kolekcji wykorzystano wizerunki białych dzieci. Na jednej z bluz narysowane są zwierzęta, na innej pojawił się napis "survival expert"
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Szwedzka Komisja ds. Adopcji opisała afery z oszustwami i handlem dziećmi. Szwecja może teraz odejść od międzyna...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Dla co trzeciego mieszkańca naszego kraju z pokolenia Z (16–26 lat ) jest obojętne, czy żyje w wolności, czy aut...
Julian McMahon, australijski aktor, najbardziej znany z występów w „FBI: Most Wanted”, „Czarodziejkach”, „Nip/Tu...
Władze Holandii chcą zakazu pirotechniki w Nowy Rok – jak zdecydowała wyższa izba parlamentu tego kraju, nadchod...
Tylko 6 tygodni w Niemczech, 9 tygodni w Czechach, ale nawet 14 tygodni we Włoszech – tak długo odpoczywają uczn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas