Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.12.2015 11:42 Publikacja: 09.12.2015 11:29
Foto: YouTube
Reklama opowiada historię Justino - nocnego stróża w fabryce manekinów, który czas spędzany w pracy spędza m.in. na przygotowywaniu miłych niespodzianek dla pracowników fabryki, którzy przychodzą do niej w ciągu dnia.
Chcąc zrewanżować się Justino za jego dobre serce pracownicy fabryki - dzięki losowi na loterię - przygotowują dla Justino niespodziankę. Jaką? O tym można przekonać się oglądając trwającą ok. 4 minut reklamę.
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas