Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Japońskie biuro podróży H.I.S po 12 godzinach zrezygnowało z promocji, w ramach której klienci rezerwując lot na międzynarodowej trasie mogli wygrać możliwość spędzenia go w towarzystwie jednej z pięciu studentek Uniwersytetu w Tokio.

Aktualizacja: 16.05.2016 13:18 Publikacja: 16.05.2016 12:54

Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Foto: H.I.S.

"Studentka uniwersytetu będzie siedziała obok ciebie, zapewniając ci rozrywkę w czasie lotu" - takim hasłem reklamowała nietypową akcję agencja podróży. W materiałach promocyjnych agencja podkreślała, że najważniejsze są dla niej walory intelektualne studentek, a nie ich wygląd. Podróżnym towarzyszyć miały studentki inżynierii, literatury i pedagogiki. 

Jednak zaledwie 12 godzin od rozpoczęcia kampanii biuro podróży się z niej wycofało wyjaśniając, że odbiór akcji był w internecie negatywny: firmę oskarżono o seksizm i o to, że z jej oferty będą korzystać przede wszystkim samotni mężczyźni liczący na coś więcej niż tylko rozmowa w samolocie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Sondaż: Amerykanie niezadowoleni z polityki gospodarczej Donalda Trumpa
Społeczeństwo
Zadowolony jak Rosjanin w czwartym roku wojny
Społeczeństwo
Hiszpania pokonana w pięć sekund. Winę za blackout ponoszą politycy?
Społeczeństwo
Po dwóch latach w Sojuszu Finowie tracą zaufanie do NATO. Efekt Donalda Trumpa?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Społeczeństwo
Nowa Zelandia będzie uznawać tylko płeć biologiczną? Jest projekt ustawy
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne