Reklama

Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Japońskie biuro podróży H.I.S po 12 godzinach zrezygnowało z promocji, w ramach której klienci rezerwując lot na międzynarodowej trasie mogli wygrać możliwość spędzenia go w towarzystwie jednej z pięciu studentek Uniwersytetu w Tokio.

Aktualizacja: 16.05.2016 13:18 Publikacja: 16.05.2016 12:54

Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Foto: H.I.S.

"Studentka uniwersytetu będzie siedziała obok ciebie, zapewniając ci rozrywkę w czasie lotu" - takim hasłem reklamowała nietypową akcję agencja podróży. W materiałach promocyjnych agencja podkreślała, że najważniejsze są dla niej walory intelektualne studentek, a nie ich wygląd. Podróżnym towarzyszyć miały studentki inżynierii, literatury i pedagogiki. 

Jednak zaledwie 12 godzin od rozpoczęcia kampanii biuro podróży się z niej wycofało wyjaśniając, że odbiór akcji był w internecie negatywny: firmę oskarżono o seksizm i o to, że z jej oferty będą korzystać przede wszystkim samotni mężczyźni liczący na coś więcej niż tylko rozmowa w samolocie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Społeczeństwo
Indonezja: Dwaj mężczyźni skazani na chłostę za pocałunek
Społeczeństwo
Greta Thunberg zapowiada „największą w historii” próbę przełamania blokady Strefy Gazy
Społeczeństwo
Dramatyczny spadek liczby żołnierzy w Korei Południowej. Ubywa mężczyzn
Jazz
Polska scena jazzowa zaprezentuje się na EXPO w Osace
Społeczeństwo
Rekordowy spadek liczby Japończyków. Rośnie liczba cudzoziemców w Japonii
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama