Reklama

Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Japońskie biuro podróży H.I.S po 12 godzinach zrezygnowało z promocji, w ramach której klienci rezerwując lot na międzynarodowej trasie mogli wygrać możliwość spędzenia go w towarzystwie jednej z pięciu studentek Uniwersytetu w Tokio.

Aktualizacja: 16.05.2016 13:18 Publikacja: 16.05.2016 12:54

Japonia: Studentki w ofercie agencji podróży

Foto: H.I.S.

"Studentka uniwersytetu będzie siedziała obok ciebie, zapewniając ci rozrywkę w czasie lotu" - takim hasłem reklamowała nietypową akcję agencja podróży. W materiałach promocyjnych agencja podkreślała, że najważniejsze są dla niej walory intelektualne studentek, a nie ich wygląd. Podróżnym towarzyszyć miały studentki inżynierii, literatury i pedagogiki. 

Jednak zaledwie 12 godzin od rozpoczęcia kampanii biuro podróży się z niej wycofało wyjaśniając, że odbiór akcji był w internecie negatywny: firmę oskarżono o seksizm i o to, że z jej oferty będą korzystać przede wszystkim samotni mężczyźni liczący na coś więcej niż tylko rozmowa w samolocie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Społeczeństwo
„Nieukarane zło się rozrasta”. Ukraińska noblistka, Ołeksandra Matwijczuk, o podejściu Zachodu do wojen
Społeczeństwo
Greta Thunberg twierdzi, że była torturowana w izraelskim więzieniu
Społeczeństwo
Trwa akcja ratunkowa pod Mount Everest. Utknęły tam setki turystów
Społeczeństwo
Pomnik Jana Pawła II w Rzymie zdewastowany. „Atak na symbol pokoju i pojednania”
Społeczeństwo
Książę William zapowiada zmiany w monarchii. „Czasem trzeba spojrzeć na tradycję i zadać pytanie, czy to wciąż ma sens”
Reklama
Reklama