Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.06.2017 23:06 Publikacja: 13.06.2017 22:58
Foto: Fotorzepa/ Sławomir Mielnik
- Sztućce to ewolucja, a nie zerwanie z przeszłością - powiedział szef marketingu McDonald'sa we Francji Xavier Royaux.
Firma zapowiedziała tę innowację po przeprowadzeniu prób w 10 restauracjach na terenie kraju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Więzienie w saksońskim Zwickau porównuje się do lotniska Berlin-Brandenburg (BER). Jego budowa również przeciąga...
Austriacki dziennik „Kronen Zeitung” poinformował, że neurochirurg, która pozwoliła 13-letniej córce nawiercić c...
Sąd Najwyższy Korei Południowej oddalił pozew amerykańskiego muzyka Jonathana Wrighta, który zarzucał firmie Pin...
Wspólna inicjatywa resortów edukacji i obrony Litwy ma pozwolić na nabycie przez 22 tys. osób, w tym dzieci w wi...
Islamski sąd w konserwatywnej, indonezyjskiej prowincji Aceh, skazał 11 sierpnia dwóch mężczyzn na publiczną chł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas