Poczta Polska realizuje drugi etap wdrożenia systemu elektronicznego potwierdzania odbioru (EPO) na potrzeby polskiego wymiaru sprawiedliwości.
W ubiegłym tygodniu dostawca przekazał Poczcie Polskiej ostatnią partię 10 tysięcy tabletów. W ramach świadczenia obsługi na rzecz polskiego sądownictwa pracownicy Poczty Polskiej będę wykorzystywać łącznie ponad 20 tysięcy tabletów oraz 9 000 signature padów.
Operator informuje, iż tablety sukcesywnie są przekazywane do placówek pocztowych na terenie całego kraju. W tym samym czasie odbywają się szkolenia pracowników Poczty z obsługi nowych urządzeń.
Zgodnie z podpisaną umową na obsługę korespondencji sądowej Poczta Polska od 1 marca 2016 r. świadczy usługę elektronicznego potwierdzania odbioru z wykorzystaniem tabletów oraz dedykowanej aplikacji „Mobilny Listonosz" na obszarze obejmującym 76% PNA (Pocztowych Numerów Adresowych). W ramach drugiego etapu wdrożenia EPO usługą obejmowane są sukcesywnie kolejne obszary kraju.