Aktualizacja: 04.05.2025 21:41 Publikacja: 13.09.2022 11:12
Foto: Adobe Stock
W ostatnim czasie w adwokaturze, a ściślej w grupie Adwokatura Polska na Facebooku, na nowo rozgorzała dyskusja o potrzebie jej promocji pośród obywateli i zaktywizowania środowiska w mediach społecznościowych. Jak wynika z publicznie składanych deklaracji, wszystko po to, by zmniejszyć (ponoć istniejący) dystans między palestrą a samorządem radców prawnych we współpracy z kreatywnymi i ogarniętymi cyfrowo osobami, dla których media społecznościowe są naturalną formą komunikacji i wyrazu. Poszukać sposobu na to, by adwokatura odzyskała blask z lat największej i, jak mniemam, dobrze rozumianej z perspektywy społeczeństwa prosperity.
Choć krótko obowiązywała, Konstytucja 3 maja pozostaje symbolem tego, co oświecone w polskiej kulturze.
W sprawie ustawy dotyczącej neosędziów rządowi zabrakło wyczucia czasu.
Za rządów PiS i neo-KRS zdarzały się delegacje np. z rejonu do apelacji. W środowisku sędziowskim wrzało, bo to...
Czasy wyższości prawa nad polityką to przeszłość. Obie te dziedziny wyglądają jak bokser po nokaucie, którego tr...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przed laty nie tylko wyborcze, ale i coroczne zgromadzenia izbowe adwokatów wywoływały poruszenie środowiska.
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas