Aktualizacja: 28.06.2025 21:46 Publikacja: 13.09.2022 11:12
Foto: Adobe Stock
W ostatnim czasie w adwokaturze, a ściślej w grupie Adwokatura Polska na Facebooku, na nowo rozgorzała dyskusja o potrzebie jej promocji pośród obywateli i zaktywizowania środowiska w mediach społecznościowych. Jak wynika z publicznie składanych deklaracji, wszystko po to, by zmniejszyć (ponoć istniejący) dystans między palestrą a samorządem radców prawnych we współpracy z kreatywnymi i ogarniętymi cyfrowo osobami, dla których media społecznościowe są naturalną formą komunikacji i wyrazu. Poszukać sposobu na to, by adwokatura odzyskała blask z lat największej i, jak mniemam, dobrze rozumianej z perspektywy społeczeństwa prosperity.
Protest wyborczy dra Krzysztofa Kontka wskazywał na konkretne podejrzenia, oparte na wiedzy. Niestety został zig...
Przerwa wakacyjna czasem dobrze służy nawet pozytywnej inicjatywie. Deregulacja nie jest tu wyjątkiem.
Obrońca przedstawił dokumenty o stanie zdrowia psychicznego pokrzywdzonego, by podważyć jego wiarygodność. Proku...
Zdarza się, że wydanemu orzeczeniu towarzyszy żal adwokata.
Zawodowe losy absolwentów studiów prawniczych skłaniają do refleksji, czym powinny być studia prawnicze w realia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas