Producent Barbie chce zatrudnić kogoś kto wypromuje nową wersję gry Uno Quatro – przez cztery tygodnie na stanowisku Chief Uno player ma grać w Uno Quatro z nieznajomymi w Nowym Jorku i tworzyć treści w mediach społecznościowych przedstawiające nową grę. W sumie może zarobić 4444 dolarów, czyli niemal 18 tysięcy złotych.
Uno Quatro to nowa wersja Uno, która łączy wyzwanie ułożenia czterech elementów obok siebie ze strategią dopasowywania kolorów lub cyfr.
Czytaj więcej
Jeśli kochasz pizzę, ser i wszystko co jest nabiałem, to ty i twoje kubki smakowe mają niepowtarzalna okazję na prawdziwą pracę marzeń.
„Cieszymy się, że możemy zaoferować najlepszemu graczowi Uno stanowisko, które pomoże pokazać światu naszą zupełnie nową grę, Uno Quatro” — napisał w oświadczeniu Ray Adler, globalny szef gier w firmie Mattel. Od 13 września główny nowy, główny Uno będzie uczył graczy grać w tę grę i uczestniczyć w transmisjach na żywo i wywiadach. Każdy obywatel USA w wieku powyżej 18 lat może złożyć wniosek, o ile spełnia wymagania zawodowe polegające na zdolności siedzenia przez długi czas i może unieść 23 kg lub więcej, aby przenieść namioty do ustawienia gry.
Nowe stanowisko pracy w Mattel jest częścią najnowszego trendu, w którym marki wykorzystują interakcje w mediach społecznościowych, aby promować swoje nowe produkty na globalną skale.