Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 03:18 Publikacja: 07.11.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
– Gotowość przedsiębiorstw do budowania różnorodności i wielowymiarowych struktur w oparciu o pracowników reprezentujących różne pokolenia to zapewnienie sobie mocnej pozycji na rynku w przyszłości – podkreśla Joanna Wanatowicz, managing director w Grafton Recruitment Poland. – Fundamentem dobrych zespołów jest komplementarność przekładająca się na ich wielowymiarowy potencjał i możliwości – dodaje.
Dlatego warto bliżej poznać różne grupy wiekowe aktywnych zawodowo Polaków. Jakie są ich umiejętności i podejście do pracy, jakie mają oczekiwania i preferencje, jakimi wartościami kierują się w życiu zawodowym? Na te pytania odpowiada kompleksowy raport „Pokolenia na rynku pracy” przygotowany przez Grafton Recruitment.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ponad połowa firm w Niemczech wskazuje niedobór wykwalifikowanych pracowników jako największe wyzwanie kadrowe....
Obsługa klienta, zarządzanie zespołem i myślenie strategiczne to umiejętności, których – zdaniem pracodawców – n...
Kobiety z pokolenia milenialsów najmniej są pewne stabilności swojej pracy. Najwięcej z nich ma także poczucie j...
Pracownicy mają sprecyzowane wyobrażenie, jakie cechy powinien mieć idealny pracodawca. Nie zawsze udaje się go...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Większość z Polek i Polaków uważa, że ich praca ma sens. Jednak połowa odczuwa w niej codzienny stres, a co czwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas