Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 08:37 Publikacja: 07.11.2022 03:00
Foto: Adobe Stock
– Gotowość przedsiębiorstw do budowania różnorodności i wielowymiarowych struktur w oparciu o pracowników reprezentujących różne pokolenia to zapewnienie sobie mocnej pozycji na rynku w przyszłości – podkreśla Joanna Wanatowicz, managing director w Grafton Recruitment Poland. – Fundamentem dobrych zespołów jest komplementarność przekładająca się na ich wielowymiarowy potencjał i możliwości – dodaje.
Dlatego warto bliżej poznać różne grupy wiekowe aktywnych zawodowo Polaków. Jakie są ich umiejętności i podejście do pracy, jakie mają oczekiwania i preferencje, jakimi wartościami kierują się w życiu zawodowym? Na te pytania odpowiada kompleksowy raport „Pokolenia na rynku pracy” przygotowany przez Grafton Recruitment.
Chociaż pracodawcy najlepiej od lat oceniają swoją kondycję finansową, to ich plany na drugą połowę 2025 r. są d...
Prawie 2,5 mln osób pracuje na podstawie umów zleceń lub innych, od których płaci się składki ubezpieczeniowe. D...
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
110 tys. wakatów miały firmy na koniec marca 2025 r. To o 10 tysięcy więcej niż rok wcześniej, ale znacząco mnie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas