Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2016 23:07 Publikacja: 27.09.2016 22:57
Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska
Foto: materiały prasowe
Rz: Jako konsumenci milenialsi oczekują od marek głębszego sensu, wartości, autentyczności – czy te same oczekiwania przekładają się na rynek pracy?
Anna Muszyńska-Jurków: Milenialsom przypinane są „łatki", ale jest to grupa niejednorodna. Ich spójną cechą jest oczekiwanie indywidualizacji oferty dla pracowników. Dokonują wyboru pracodawcy, biorąc pod uwagę własne potrzeby i aspiracje. Aplikują do firm, które są innowacyjne, dynamiczne i i reprezentują istotne wartości. Lubią identyfikować się z markami, co dotyczy również pracodawcy.
Od 14 sierpnia mogą się zgłaszać pracodawcy chcący wziąć udział w rządowym pilotażu skróconego czasu pracy. Możn...
Blisko 50 tysięcy robotników z Chin, Indii, Turcji, Serbii, Korei Pół., czy Afganistanu zajęło miejsca wojującyc...
O ponad jedną czwartą większa niż przed rokiem była skala zgłoszonych w maju b.r. zwolnień grupowych. Łącznie, p...
Czterodniowy tydzień pracy od lipca? Nie ma na to szans, bo pracodawcy, którzy chcieliby wziąć w rządowym projek...
Stopa bezrobocia rejestrowanego w maju wyniosła w Polsce 5 proc. – podał Główny Urząd Statystyczny (GUS). Odczyt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas