Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.09.2016 23:07 Publikacja: 27.09.2016 22:57
Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska
Foto: materiały prasowe
Rz: Jako konsumenci milenialsi oczekują od marek głębszego sensu, wartości, autentyczności – czy te same oczekiwania przekładają się na rynek pracy?
Anna Muszyńska-Jurków: Milenialsom przypinane są „łatki", ale jest to grupa niejednorodna. Ich spójną cechą jest oczekiwanie indywidualizacji oferty dla pracowników. Dokonują wyboru pracodawcy, biorąc pod uwagę własne potrzeby i aspiracje. Aplikują do firm, które są innowacyjne, dynamiczne i i reprezentują istotne wartości. Lubią identyfikować się z markami, co dotyczy również pracodawcy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Ukraińcy stanowili większość wśród niespełna 1,25 mln cudzoziemców ubezpieczonych i pracujących w Polsce pod kon...
Większa elastyczność czasu pracy i więcej możliwości rozwoju zawodowego – to niektóre z pozytywnych zmian, jakie...
Chociaż prawie ośmiu na dziesięciu właścicieli i top menedżerów polskich firm prowadzi działania w obszarze pers...
O niespełna 3,8 tys. zwiększyła się w 2024 r. liczba lekarzy pracujących bezpośrednio z pacjentem, co tylko mini...
Przedstawiciele biznesu zwracają uwagę, że zawirowania wokół ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy niepotrzebnie zw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas