Reklama
Rozwiń

Anna Muszyńska-Jurków: Młodzi wymagają nowego podejścia

Rozmowa: Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Aktualizacja: 27.09.2016 23:07 Publikacja: 27.09.2016 22:57

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Foto: materiały prasowe

Rz: Jako konsumenci milenialsi oczekują od marek głębszego sensu, wartości, autentyczności – czy te same oczekiwania przekładają się na rynek pracy?

Anna Muszyńska-Jurków: Milenialsom przypinane są „łatki", ale jest to grupa niejednorodna. Ich spójną cechą jest oczekiwanie indywidualizacji oferty dla pracowników. Dokonują wyboru pracodawcy, biorąc pod uwagę własne potrzeby i aspiracje. Aplikują do firm, które są innowacyjne, dynamiczne i i reprezentują istotne wartości. Lubią identyfikować się z markami, co dotyczy również pracodawcy.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rynek pracy
Krótszy tydzień pracy? Dopiero w przyszłym roku, ale wkrótce ruszą zapisy
Rynek pracy
Talibowie na saksach w Rosji. Kto jeszcze pracuje w rosyjskich fabrykach?
Rynek pracy
Zagadka rynku pracy. Bezrobocie spada, ale plany zwolnień grupowych rosną
Rynek pracy
Pracownicy poczekają na krótszy czas pracy. Pojawiły się przeszkody
Rynek pracy
Stopa bezrobocia w maju w dół, w urzędach pracy poniżej 800 tys. osób bez pracy