Anna Muszyńska-Jurków: Młodzi wymagają nowego podejścia

Rozmowa: Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Aktualizacja: 27.09.2016 23:07 Publikacja: 27.09.2016 22:57

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Anna Muszyńska-Jurków, kierownik zespołu HR w PAYBACK Polska

Foto: materiały prasowe

Rz: Jako konsumenci milenialsi oczekują od marek głębszego sensu, wartości, autentyczności – czy te same oczekiwania przekładają się na rynek pracy?

Anna Muszyńska-Jurków: Milenialsom przypinane są „łatki", ale jest to grupa niejednorodna. Ich spójną cechą jest oczekiwanie indywidualizacji oferty dla pracowników. Dokonują wyboru pracodawcy, biorąc pod uwagę własne potrzeby i aspiracje. Aplikują do firm, które są innowacyjne, dynamiczne i i reprezentują istotne wartości. Lubią identyfikować się z markami, co dotyczy również pracodawcy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem