Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2021 21:00 Publikacja: 14.03.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Prawie 241,4 tys. ogłoszeń o pracy opublikowano w lutym br. w internecie – wynika z udostępnionych przez Adecco Group danych Job market insights, które „Rzeczpospolita" publikuje jako pierwsza. To najwięcej od listopada 2020 r., gdy w Polsce rozkręciła się druga fala pandemii. Nadal jednak mniej niż w lutym zeszłego roku. (Wtedy kandydaci do pracy mieli do wyboru prawie 271 tys. ofert).
Jednak w niektórych branżach koniunktura jest teraz nawet lepsza niż przed rokiem. Piotr Płusa, ekspert rynku pracy w grupie Adecco, zwraca uwagę na polaryzację ofert pracy; podczas gdy w branżach najsilniej dotkniętych ograniczeniami sanitarnymi nastąpił dwucyfrowy spadek ogłoszeń, to są i takie, które notują podobną skalę wzrostu.
Chociaż pracodawcy najlepiej od lat oceniają swoją kondycję finansową, to ich plany na drugą połowę 2025 r. są d...
Prawie 2,5 mln osób pracuje na podstawie umów zleceń lub innych, od których płaci się składki ubezpieczeniowe. D...
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
110 tys. wakatów miały firmy na koniec marca 2025 r. To o 10 tysięcy więcej niż rok wcześniej, ale znacząco mnie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas