Reklama
Rozwiń

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Choć w komunikacji wewnętrznej wiele firm bazuje na intranecie i poczcie elektronicznej, to najbardziej skuteczny – zwłaszcza w czasie zmian – jest bezpośredni kontakt z szefami.

Aktualizacja: 16.09.2015 11:19 Publikacja: 15.09.2015 22:00

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Foto: 123RF

– Pracownicy są mniej zainteresowani informacjami płynącymi z formalnych wiadomości e-mailowych. Wolą zacieśniać bezpośrednie relacje ze swoimi liderami – przypomina wyniki badan brytyjskich naukowców Maria Zakrzewski, prezes Instytutu Great Place to Work w Polsce, który publikuje rankingi najlepszych miejsc pracy. Firmy, które zajmują tam najwyższe miejsca, zwykle mają dobrze rozwiniętą komunikację kierowniczą, czyli system bezpośrednich kontaktów menedżerów z pracownikami, w tym zarządzanie przez obchód (managing by walking).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już od 19 zł/msc przez pierwszy rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

19 zł za miesiąc przez pierwszy rok, od 13 miesiąca każdy kolejny w cenie 39 zł za miesiąc.

Rynek pracy
Polscy pracodawcy polubili Kolumbijczyków
Rynek pracy
Krótszy tydzień pracy? Dopiero w przyszłym roku, ale wkrótce ruszą zapisy
Rynek pracy
Talibowie na saksach w Rosji. Kto jeszcze pracuje w rosyjskich fabrykach?
Rynek pracy
Zagadka rynku pracy. Bezrobocie spada, ale plany zwolnień grupowych rosną
Rynek pracy
Pracownicy poczekają na krótszy czas pracy. Pojawiły się przeszkody