Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Choć w komunikacji wewnętrznej wiele firm bazuje na intranecie i poczcie elektronicznej, to najbardziej skuteczny – zwłaszcza w czasie zmian – jest bezpośredni kontakt z szefami.

Aktualizacja: 16.09.2015 11:19 Publikacja: 15.09.2015 22:00

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Foto: 123RF

– Pracownicy są mniej zainteresowani informacjami płynącymi z formalnych wiadomości e-mailowych. Wolą zacieśniać bezpośrednie relacje ze swoimi liderami – przypomina wyniki badan brytyjskich naukowców Maria Zakrzewski, prezes Instytutu Great Place to Work w Polsce, który publikuje rankingi najlepszych miejsc pracy. Firmy, które zajmują tam najwyższe miejsca, zwykle mają dobrze rozwiniętą komunikację kierowniczą, czyli system bezpośrednich kontaktów menedżerów z pracownikami, w tym zarządzanie przez obchód (managing by walking).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem