Reklama

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Choć w komunikacji wewnętrznej wiele firm bazuje na intranecie i poczcie elektronicznej, to najbardziej skuteczny – zwłaszcza w czasie zmian – jest bezpośredni kontakt z szefami.

Aktualizacja: 16.09.2015 11:19 Publikacja: 15.09.2015 22:00

Pracownik powinien znać i widzieć swego szefa

Foto: 123RF

– Pracownicy są mniej zainteresowani informacjami płynącymi z formalnych wiadomości e-mailowych. Wolą zacieśniać bezpośrednie relacje ze swoimi liderami – przypomina wyniki badan brytyjskich naukowców Maria Zakrzewski, prezes Instytutu Great Place to Work w Polsce, który publikuje rankingi najlepszych miejsc pracy. Firmy, które zajmują tam najwyższe miejsca, zwykle mają dobrze rozwiniętą komunikację kierowniczą, czyli system bezpośrednich kontaktów menedżerów z pracownikami, w tym zarządzanie przez obchód (managing by walking).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama