Piotr Gociek: Lis nie zauważył, w jaki pisizm się wpakował

„Bliźniacze tygodniki "Newsweek" i "Wprost" nareszcie kładą kres wielkanocnym obyczajom moherowo-faszystowskim, polegającym na epatowaniu niewinnych dzieci krwawymi widokami ukrzyżowań” – pisze na blogu dziennikarz "Uważam Rze"

Publikacja: 02.04.2012 11:40

Piotr Gociek: Lis nie zauważył, w jaki pisizm się wpakował

Foto: W Sieci Opinii

Gociek komentuje:

Na okładkach numerów świątecznych oba tygodniki szukają prawdziwych emocji, zamiast ekscytować się męczeństwem sprzed dwóch tysięcy lat.  "Wprost" umila nam Wielki Tydzień okładką z Adamem Gesslerem prezentującym światu jajko (uspokajam - jest to jajko kurze), "Newsweek" inwestuje natomiast w twarz śp. Lecha Kaczyńskiego.

Co taki wybór okładki oznacza?

Nowy naczelny "Newsweeka", redaktor Tomasz Pluszowy Lis chyba sam nie zauważył, w jaki pisizm sie wpakował - ten wybór oznacza przecież, że sprawę katastrofy smoleńskiej uważa za ważniejszą dla Polaków od święta Zmartwychwstania Pańskiego.

Publicysta dodaje:

Reklama
Reklama

Tak daleko nie idzie nawet naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz. "Wprost" też gra ostro - opublikowanie z okazji Wielkanocy "Dekalogu Gesslera" to nawet lepsze od lansowanych zwykle z tej okazji przez "Wyborczą" ewangelii Judasza.

Gociek komentuje:

Na okładkach numerów świątecznych oba tygodniki szukają prawdziwych emocji, zamiast ekscytować się męczeństwem sprzed dwóch tysięcy lat.  "Wprost" umila nam Wielki Tydzień okładką z Adamem Gesslerem prezentującym światu jajko (uspokajam - jest to jajko kurze), "Newsweek" inwestuje natomiast w twarz śp. Lecha Kaczyńskiego.

Reklama
Publicystyka
Adam Bielan i Michał Kamiński podłożyli ogień pod koalicję. Donald Tusk ma problem
Publicystyka
Marek Migalski: Dekonstrukcja rządu
Publicystyka
Estera Flieger: Donald Tusk uwierzył, że może już tylko przegrać
Publicystyka
Dariusz Lasocki: 10 powodów, dla których wstyd mi za te wybory
Publicystyka
Marek Kutarba: Czy polskimi śmigłowcami AH-64E będzie miał kto latać?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama