Reklama
Rozwiń
Reklama

Przegląd prasy: Tiger, hazard i bezradny rząd

„Rzeczpospolita” pisze, że jedna reklama Tigera obróciła przeciwko Maspexowi całą polityczną machinę.

Publikacja: 14.08.2017 08:44

Jeremi Jędrzejkowski

Jeremi Jędrzejkowski

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

A stacje benzynowe to kluczowe miejsce sprzedaży napojów energetycznych. Z produktów Maspexu (marki Kubuś, Tymbark, Kotlin) zrezygnowało już Polskie Radio. Reklama z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”, pojawiła się w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

„Rzeczpospolita” wskazuje, że liczba wyjazdów zagranicznych Polaków skoczyła w tym sezonie aż o jedną trzecią. W czołówce są Grecja, Hiszpania i Bułgaria. W ślad za tym mocno wzrosły też ceny wycieczek. Także dlatego, że wybieramy coraz lepsze hotele.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Publicystyka
Adam Czarnota, Maciej Kisilowski: Nowelizując konstytucję, nie zamieńmy siekierki na kijek
felietony
Jerzy Surdykowski: Bez optymizmu patrzę na szanse Donalda Tuska
Publicystyka
Roman Kuźniar: Jak zatrzymać dziwną wojnę w Ukrainie
Publicystyka
Estera Flieger: Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka trzeba dziś bronić przed demokratami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Publicystyka
Władimir Ponomariow: Rosja już w znacznym stopniu przestawiła gospodarkę na tory wojskowe, a NATO nie
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama