Reklama
Rozwiń
Reklama

Przegląd prasy: Tiger, hazard i bezradny rząd

„Rzeczpospolita” pisze, że jedna reklama Tigera obróciła przeciwko Maspexowi całą polityczną machinę.

Publikacja: 14.08.2017 08:44

Jeremi Jędrzejkowski

Jeremi Jędrzejkowski

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

A stacje benzynowe to kluczowe miejsce sprzedaży napojów energetycznych. Z produktów Maspexu (marki Kubuś, Tymbark, Kotlin) zrezygnowało już Polskie Radio. Reklama z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”, pojawiła się w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

„Rzeczpospolita” wskazuje, że liczba wyjazdów zagranicznych Polaków skoczyła w tym sezonie aż o jedną trzecią. W czołówce są Grecja, Hiszpania i Bułgaria. W ślad za tym mocno wzrosły też ceny wycieczek. Także dlatego, że wybieramy coraz lepsze hotele.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Tzw. plan pokojowy zachęci Putina. Ile razy Zachód może popełniać ten sam błąd
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Publicystyka
Estera Flieger: Polska wygrała los na historycznej loterii
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Włodzimierz Czarzasty jak kot. Ma dziewięć żyć i zawsze spada na cztery łapy
Publicystyka
Aleksander Hall: Polityczna zimna wojna PiS i KO szkodzi naszej wspólnocie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Publicystyka
Adam Czarnota, Maciej Kisilowski: Nowelizując konstytucję, nie zamieńmy siekierki na kijek
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama