Przegląd prasy: Tiger, hazard i bezradny rząd

„Rzeczpospolita” pisze, że jedna reklama Tigera obróciła przeciwko Maspexowi całą polityczną machinę.

Publikacja: 14.08.2017 08:44

Jeremi Jędrzejkowski

Jeremi Jędrzejkowski

Foto: Fotorzepa / Waniek Ryszard

A stacje benzynowe to kluczowe miejsce sprzedaży napojów energetycznych. Z produktów Maspexu (marki Kubuś, Tymbark, Kotlin) zrezygnowało już Polskie Radio. Reklama z hasłem „Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie”, pojawiła się w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

„Rzeczpospolita” wskazuje, że liczba wyjazdów zagranicznych Polaków skoczyła w tym sezonie aż o jedną trzecią. W czołówce są Grecja, Hiszpania i Bułgaria. W ślad za tym mocno wzrosły też ceny wycieczek. Także dlatego, że wybieramy coraz lepsze hotele.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Publicystyka
Rosja zamyka polski konsulat. Dlaczego akurat w Petersburgu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Publicystyka
Marek Kozubal: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do Polski
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: PiS robi Nawrockiemu kampanię na tragedii, żeby uderzyć w Trzaskowskiego
Publicystyka
Estera Flieger: „Francji już nie ma”, ale odbudowała katedrę Notre-Dame
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Publicystyka
Trzaskowski zaczyna z impetem. I chce uniknąć błędów z przeszłości