Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.09.2019 15:59 Publikacja: 22.09.2019 11:53
Foto: Bloomberg
Dwie Brytyjki, 9-letnia Ella i 7-letnia Caitlin opublikowały apel na portalu change.org i zebrały pod nim już ponad pół miliona podpisów. Dziewczynki domagały się od Burger Kinga i McDonald's rezygnacji z plastikowych zabawek dodawanych do zestawów dla dzieci - "Happy Meal" i "King Junior". Po lekcjach na temat ochrony środowiska i szkodliwości plastiku dziewczynki doszły do wniosku, że nie wystarczy nie zamawiać zestawów z plastikowymi zabawkami, ale na bardziej zdecydowane działania.
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas