Reklama
Rozwiń
Reklama

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Projektowana opłata od małpek i wyższa akcyza na alkohol zmienią rynek napojów wyskokowych.

Aktualizacja: 04.02.2020 06:14 Publikacja: 03.02.2020 21:38

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Udział wódek w polskiej konsumpcji mocnych trunków w ciągu ostatnich 30 lat spadł z ponad 70 proc. do 36 proc. – przypomina raport „Alkohol w Polsce, kontekst społeczny, rynkowy i legislacyjny", opracowany przez organizację Pracodawcy RP.

Czytaj także: Polacy pokochali małpki. Rząd chce na tym zarobić

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama