Reklama

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Projektowana opłata od małpek i wyższa akcyza na alkohol zmienią rynek napojów wyskokowych.

Aktualizacja: 04.02.2020 06:14 Publikacja: 03.02.2020 21:38

Walka o to, co będą pić Polacy w 2020 r.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Udział wódek w polskiej konsumpcji mocnych trunków w ciągu ostatnich 30 lat spadł z ponad 70 proc. do 36 proc. – przypomina raport „Alkohol w Polsce, kontekst społeczny, rynkowy i legislacyjny", opracowany przez organizację Pracodawcy RP.

Czytaj także: Polacy pokochali małpki. Rząd chce na tym zarobić

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama