Pepsi nie boi się koronawirusa. Wielki zakup w Chinach

PepsiCo zaskoczył rynek. W trakcie kiedy większość zagranicznych firm wstrzymuje biznes w Chinach w wyniku epidemii koronawirusa, koncern dokonał wielkiego zakupu w Państwie Środka.

Aktualizacja: 24.02.2020 18:31 Publikacja: 24.02.2020 16:13

Pepsi nie boi się koronawirusa. Wielki zakup w Chinach

Foto: Bloomberg

ala

Amerykański koncern PepsiCo ogłosił, że kupuje jednego z największych dostawców żywności online w Chinach – firmę Be & Cheery, zajmującą się głównie sprzedażą przekąsek, jak orzechy czy suszone owoce, i napojów. Transakcja szacowana jest na 705 mln dol. - podaje CNN.

Dzięki temu PepsiCo chce stać się liderem w sprzedaży przekąsek przez internet na chińskim rynku, który powiększył się między 2006 a 2016 rokiem o ponad 400 proc., jak wynika z danych chińskiego ministerstwa handlu. Resort spodziewa się dalszych wzrostów i prognozuje, że branża ta będzie warta w 2020 roku blisko 427 mld dol.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji