Reklama
Rozwiń
Reklama

Pepsi nie boi się koronawirusa. Wielki zakup w Chinach

PepsiCo zaskoczył rynek. W trakcie kiedy większość zagranicznych firm wstrzymuje biznes w Chinach w wyniku epidemii koronawirusa, koncern dokonał wielkiego zakupu w Państwie Środka.

Aktualizacja: 24.02.2020 18:31 Publikacja: 24.02.2020 16:13

Pepsi nie boi się koronawirusa. Wielki zakup w Chinach

Foto: Bloomberg

ala

Amerykański koncern PepsiCo ogłosił, że kupuje jednego z największych dostawców żywności online w Chinach – firmę Be & Cheery, zajmującą się głównie sprzedażą przekąsek, jak orzechy czy suszone owoce, i napojów. Transakcja szacowana jest na 705 mln dol. - podaje CNN.

Dzięki temu PepsiCo chce stać się liderem w sprzedaży przekąsek przez internet na chińskim rynku, który powiększył się między 2006 a 2016 rokiem o ponad 400 proc., jak wynika z danych chińskiego ministerstwa handlu. Resort spodziewa się dalszych wzrostów i prognozuje, że branża ta będzie warta w 2020 roku blisko 427 mld dol.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama