Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.02.2020 17:12 Publikacja: 29.02.2020 12:04
Foto: Bloomberg
Akcję prowadzić będzie jedna z restauracji KFC w Rotterdamie, aby promować holenderską kampanię "bez mięsa". Sieć KFC zapowiada jednak wprowadzenie na stałe do oferty zamiennika mięsa pod nazwą Quorn do stałej oferty w całej Holandii. Nowa kanapka o nazwie "Chickenless Chicken Burger" będzie zawierać Quorn w panierce ze mieszanką 11 ziół i przypraw.
- W sieciach fast-foodów pojawia się coraz więcej bezmięsnych opcji, jednak całkowita rezygnacja z mięsa to pionierskie podejście. Świadomość społeczna na temat środowiskowych i zdrowotnych konsekwencji spożywania mięsa szybko rośnie. Ruch KFC to historyczny moment, który może stać się inspiracją dla innych globalnych marek - mówi Karolina Kosno, rzecznik ProVeg Polska.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas