Reklama
Rozwiń
Reklama

Kultowa cukiernia z PRL-u prosi o pomoc. Dobija ją wirus

Znana warszawska cukiernia założona ponad 60 lat temu - Rurki Z Wiatraka - niejedno już przetrwała. Teraz jednak po raz pierwszy w historii grozi jej bankructwo. Przyczyną jest lockdown.

Aktualizacja: 06.11.2020 19:51 Publikacja: 06.11.2020 19:43

Kultowa cukiernia z PRL-u prosi o pomoc. Dobija ją wirus

Foto: AdobeStock

Cukiernia Rurki Z Wiatraka, mieszcząca się przy Rondzie Wiatraczna na warszawskiej Pradze Południe, ma już za sobą czasy PRL, transformację ustrojową i kryzys finansowy, a jednak nigdy nie znalazła się w tak złej sytuacji jak teraz.

- Nigdy wcześniej się to nie zdarzyło w 61-letniej historii cukierni. Przez tych wiele lat, gdy biznes był prowadzony przez pradziadka, babcię, ojca i przeze mnie, firma przechodziła różne transformacje. Miewaliśmy różne problemy. Ale nigdy nie spotkaliśmy się z tak zwaną ścianą, czyli sytuacją obecną, która całkowicie nas zamroziła. Zaczęło się to od połowy marca, od lockdownu, kiedy ludzie znikli z ulicy - powiedział Piotr Przewłocki, właściciel Rurek Z Wiatraka, w rozmowie z Business Insider Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama