Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 05:22 Publikacja: 19.02.2025 19:31
Foto: Adobe Stock
Taki obowiązek istniał od 2022 r. ale dotyczył wyłącznie cielęciny i wołowiny. Teraz konsument i kupujący musi być informowany, skąd pochodzi kotlet wieprzowy, sznycelek jagnięcy czy udko kurczaka. Od marca 2024 obowiązek podawania informacji o pochodzeniu dotyczy mięsa mielonego, elementów drobiowych i przetworów. Informacji o pochodzeniu mięsa powinny też udzielać sklepy.
„Na kilka dni przed otwarciem dorocznego międzynarodowego salonu rolnego w Paryżu (22 lutego — 2 marca) ta decyzja rządu świadczy o chęci zwiększenia widoczności francuskich płodów rolnych na naszych talerzach”- stwierdził w komunikacie resort rolnictwa, cytowany przez „La Tribune”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Ludzie muszą ograniczyć jedzenie mięsa i cukru o połowę i jeść dwa razy więcej owoców i warzyw – przekonują auto...
Zakaz reklamy alkoholu w Polsce to w praktyce koniec legalnych kampanii piwa – branża ostrzega, że 187 mln zł bu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas