Reklama

Popyt na żywność będzie rósł

Polskie firmy wciąż walczą o nowe rynki, na których chcą sprzedawać produkty rolno-spożywcze. W kraju wyzwaniem jest m.in. lokalny popyt oraz automatyzacja, zrównoważony rozwój i utrzymująca się presja płacowa.

Publikacja: 12.11.2024 00:01

Polscy przedsiębiorcy z branży rolno-spożywczej liczą na zwiększenie sprzedaży na rynku azjatyckim,

Polscy przedsiębiorcy z branży rolno-spożywczej liczą na zwiększenie sprzedaży na rynku azjatyckim, w krajach arabskich oraz w Afryce

Foto: mat. pras.

Materiał przygotowany przez Grupę PTWP

Bezpieczeństwo żywnościowe, liczne nowe regulacje dla przedsiębiorców i konsekwencje z tym związane, Zielony Ład, rynek krajowy oraz eksport, zaskakujący spadek konsumpcji czy nowe oblicze rynku pracy – o tym burzliwie dyskutowała branża podczas tegorocznego forum. Dwa dni, 19 merytorycznych debat z udziałem blisko 130 prelegentów, eksperckie grono oraz trafny wybór tematów przyciągnęły 1400 uczestników, z czego ponad 800 wzięło udział stacjonarnie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama