Reklama
Rozwiń
Reklama

Gorzka rozprawa ze strajkującymi w fabryce cukru

Australijska firma cukrownicza Wilmar Sugar and Renewables znalazła sposób na strajkowiczów: zakazała im wstępu do zakładów pracy i wstrzymała wypłatę poborów. Posunięcie okazało się skuteczne, związki zrezygnowały ze strajku.

Publikacja: 05.06.2024 16:08

Australijska firma cukrownicza Wilmar Sugar and Renewables znalazła sposób na strajkowiczów

Australijska firma cukrownicza Wilmar Sugar and Renewables znalazła sposób na strajkowiczów

Foto: Bloomberg

W firmie trwa spór zbiorowy o płace, który doprowadził do kilku przerw w pracy w ostatnich tygodniach i opóźnił start kampanii cukrowniczej. Zawieszenie protestów powinno pozwolić pracownikom należącym do związków zawodowych kontynuować pracę do czasu przegłosowania w przyszłym tygodniu najnowszej propozycji płacowej, którą związki uważają za zbyt niską i odrzucą ją, co zapewne doprowadzi do wznowienia strajków - pisze Reuters.

Groźba odniosła skutek, strajku rotacyjnego w cukrowniach nie będzie

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama