Nowy smak Skittles mocno zaskoczył. Nie wszystkim będzie smakować

Na popularny w USA Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę. Te cukierki z pewnością znajdą swoich fanów i przeciwników.

Publikacja: 26.07.2023 15:55

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Foto: PAP/EPA

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji