Reklama
Rozwiń

Nowy smak Skittles mocno zaskoczył. Nie wszystkim będzie smakować

Na popularny w USA Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę. Te cukierki z pewnością znajdą swoich fanów i przeciwników.

Publikacja: 26.07.2023 15:55

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Foto: PAP/EPA

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama