Reklama

Nowy smak Skittles mocno zaskoczył. Nie wszystkim będzie smakować

Na popularny w USA Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę. Te cukierki z pewnością znajdą swoich fanów i przeciwników.

Publikacja: 26.07.2023 15:55

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Foto: PAP/EPA

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Reklama
Reklama