Reklama

„Głos Polaków w sprawie wina" - konferencja Związku Pracodawców „Polskiej Rady Winiarstwa" – ZW PRW.

W Warszawie odbyła się konferencja pt.: „Głos Polaków w sprawie wina" organizowana przez Związek Pracodawców „Polska Rada Winiarstwa" – ZW PRW.

Publikacja: 27.10.2016 12:41

„Głos Polaków w sprawie wina" - konferencja Związku Pracodawców „Polskiej Rady Winiarstwa" – ZW PRW.

Foto: Bloomberg

Tematem przewodnim spotkania było badanie społeczne na temat opinii o promocji i dystrybucji alkoholu w Polsce. Badanie na zlecenie ZW PRW dokonał instytut badawczy IBRIS. Ankietowani odpowiadali na pytania dotyczące ich do stosunku do alkoholi w takich aspektach jak: pojawianie się reklam piwa i wina w mediach, sprzedaż trunków przez internet jak i na stacjach paliw, reglamentacja liczby punktów sprzedaży czy też wprowadzenie stref wolnych od sprzedaży alkoholu.

W kwestii reklamy piwa (przy zachowaniu zasad etyki reklamy) 56 proc. badanych popiera promowanie tego trunku. Odmiennego zdania jest 40 proc. ankietowanych. W przypadku reklamy wina (a także innych rzadkich trunków jak np.: cydr) 60 proc. jest za a 34 proc. przeciw. Co ciekawe najwięcej zwolenników reklamy ww. produktów jest w grupie wiekowej 18-24 lata. Natomiast respondenci powyżej 45 lat są mniej skłonni do poparcia reklam alkoholi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama