Walka na pączki. Dyskonty kontra dyskonty a w tle cukiernie. Kto lepszy?

Coroczna walka na pączki trwa w najlepsze. Przetestowaliśmy pączki z popularnych dyskontów i porównaliśmy z jedną cukiernią.

Aktualizacja: 08.02.2018 12:18 Publikacja: 08.02.2018 12:08

Odbywającą się w Tłusty Czwartek rywalizację sieci handlowych śmiało możemy nazwać wojną na pączki. Dyskonty wyciągają tego dnia słodką, ciężką (w kaloriach) artylerię i atakują zmysły klientów cenami i lukrem. W tym roku ceny były podobne, do tych w zeszłym. Przy zakupie 12 pączków w Biedronce koszt jednego wynosi tylko 38 groszy, czyli grosz taniej niż rok temu (przy zakupie 6 – 55 groszy), a przy małym apetycie trzeba zapłacić 78 groszy za sztukę (3 grosze drożej niż rok temu). W Lidlu przy zakupie 12 sztuk zapłacimy 38 gr, ale za jednego udało się nam zapłacić 58 groszy. Ostatni z testowanych dyskontów, Aldi, pojedyncze pączki sprzedaje po 79-89 groszy w zależności od nadzienia.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników