Arctic walczy o rynek bez Cindy Crawford

Marka Arctic, którą reklamowała modelka Cindy Crawford, chce znów się liczyć na polskim rynku. Gra toczy się o ponad 3 mld zł.

Publikacja: 16.02.2015 21:00

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześn

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Foto: Fotorzepa

W 2014 r. Polacy wydali na wody butelkowane łącznie 3,33 mld zł, ponad 6 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje Coca-Cola HBC za firmą badawczą Nielsen. W tym samym czasie łączne wydatki na napoje bezalkoholowe poszły w górę o 3,5 proc. W szybszym tempie niż woda na popularności zyskiwały ostatnio jedynie soki i nektary oraz napoje energetyczne.

Blask gwiazdy

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina