Bewa chce z Jurajską podbić rynek wody

Potwierdziły się informacje „Rzeczpospolitej". Producent wód dla sieci handlowych finalizuje przejęcie marki wartej 30 mln zł.

Publikacja: 13.12.2016 19:14

Foto: 123RF

– Dzięki przejęciu Jurajskiej będziemy w stanie produkować 500 mln butelek wody rocznie – mówi „Rzeczpospolitej" Marek Jutkiewicz, właściciel Bewy, a przed laty współwłaściciel napojowej firmy Hoop (sprzedał swoje akcje za ok. 165 mln zł). – Daje nam to pozycję w ścisłej czołówce branży, jeżeli chodzi o wielkość produkcji, i umożliwia dalszy rozwój. Chcemy, by za kilka lat przychody naszej grupy sięgnęły 100 mln euro – dodaje.

Pozostało 82% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku