Reklama
Rozwiń

Bewa chce z Jurajską podbić rynek wody

Potwierdziły się informacje „Rzeczpospolitej". Producent wód dla sieci handlowych finalizuje przejęcie marki wartej 30 mln zł.

Publikacja: 13.12.2016 19:14

Foto: 123RF

– Dzięki przejęciu Jurajskiej będziemy w stanie produkować 500 mln butelek wody rocznie – mówi „Rzeczpospolitej" Marek Jutkiewicz, właściciel Bewy, a przed laty współwłaściciel napojowej firmy Hoop (sprzedał swoje akcje za ok. 165 mln zł). – Daje nam to pozycję w ścisłej czołówce branży, jeżeli chodzi o wielkość produkcji, i umożliwia dalszy rozwój. Chcemy, by za kilka lat przychody naszej grupy sięgnęły 100 mln euro – dodaje.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni