#SnickersGate we Francji. Koncern dosłownie potraktował swoje hasło reklamowe

Hasło „Głodny nie jesteś sobą" wykorzystano w niecodziennym żarcie, którego „ofiarami" padli klienci.

Aktualizacja: 29.11.2019 20:47 Publikacja: 29.11.2019 13:45

#SnickersGate we Francji. Koncern dosłownie potraktował swoje hasło reklamowe

Foto: materiały prasowe

Francuscy konsumenci stali się obiektem żartu, który zafundował im koncern Mars Wrigley znany z batonów Snickers czy Bounty. W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, batona Bounty z kokosowym nadzieniem. Celem koncernu było sprowokowanie konsumentów do reakcji i cel ten został osiągnięty – kampania #SnickersGate stała się viralem i zyskała przeszło 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę