Reklama

#SnickersGate we Francji. Koncern dosłownie potraktował swoje hasło reklamowe

Hasło „Głodny nie jesteś sobą" wykorzystano w niecodziennym żarcie, którego „ofiarami" padli klienci.

Aktualizacja: 29.11.2019 20:47 Publikacja: 29.11.2019 13:45

#SnickersGate we Francji. Koncern dosłownie potraktował swoje hasło reklamowe

Foto: materiały prasowe

Francuscy konsumenci stali się obiektem żartu, który zafundował im koncern Mars Wrigley znany z batonów Snickers czy Bounty. W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, batona Bounty z kokosowym nadzieniem. Celem koncernu było sprowokowanie konsumentów do reakcji i cel ten został osiągnięty – kampania #SnickersGate stała się viralem i zyskała przeszło 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama