Nowelizacja ustawy o kredycie konsumenckim nie zdejmie z prezesa UOKiK ciężaru definiowania standardu widoczności informacji – pisze prawnik Marcin Kolasiń...
Autokarem do Czech, Słowacji, a nawet Francji. Pociągiem na Węgry, statkiem do Skandynawii. Transgraniczne podróże po Europie nie kończą się na pokładach s...
Aby nie narazić się na odpowiedzialność z tytułu nieprawidłowego wykonania zlecenia płatniczego, i w konsekwencji umowy, bank powinien dostosować swój syst...
Nadzwyczajne okoliczności - na nie najczęściej powołują się linie lotnicze odmawiając wypłaty odszkodowania. Co przysługuje pasażerom, jeżeli faktycznie ma...
Jeszcze do 31 października 2017 r. można nadsyłać zgłoszenia do udziału w konkursie na najlepsze prace magisterskie poświęcone ochronie konkurencji i konsu...
Wprowadzanie regulacji dotyczących astroturfingu, czyli zjawiska kupowania pozytywnych opinii, stanowi duże wyzwanie, jednak jeszcze większym wyzwaniem jes...
Odszkodowanie należne pasażerom w przypadku odwołania lub dużego opóźnienia lotu łączonego należy obliczać stosownie do mierzonej z lotu ptaka odległości p...
Producent wyrobów budowlanych – Yetico – mógł wprowadzać w błąd co do właściwości niektórych płyt styropianowych. Praktyki przedsiębiorcy mogą być niekorzy...
W bułgarskich restauracjach i barach, szczególnie na czarnomorskim wybrzeżu, dochodzi do drastycznego naruszania praw klientów - ostrzega Komisja Ochrony K...
Sprzedawca, który odmawia przyjęcia z powrotem samochodu obarczonego wadą, musi liczyć się z koniecznością zwrócenia klientowi poniesionych kosztów zabezpi...
Na skutek decyzji UOKiK Bank Pocztowy odda klientom opłaty, które pobierał za przesyłanie wyciągu w formie papierowej. Bank Pocztowy zobowiązał się też do...