Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Nowe przepisy o rynku hazardu przewidują nie tylko zaostrzenie wymagań stawianych spółkom działającym w Szwecji. Dążą także do rozprawienia się z ustawianiem meczów.

Aktualizacja: 30.06.2018 11:09 Publikacja: 30.06.2018 09:30

Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Foto: AdobeStock

Czy będą skuteczne?

Według nowej legislacji łatwiej będzie o penalizację zawodników, trenerów i innych osób biorących udział w aranżowaniu wyników meczów. Za to może grozić do sześciu lat więzienia.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Prawo drogowe
Ważny wyrok ws. płatnego parkowania. Sąd: nie można nakładać kar za spóźnienie
Oświata i nauczyciele
Nauczyciele nie ruszyli masowo po pieniądze za nadgodziny. Dlaczego?
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Prawo drogowe
Ważny wyrok dla kierowców i rowerzystów. Chodzi o pierwszeństwo