Reklama
Rozwiń

Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Nowe przepisy o rynku hazardu przewidują nie tylko zaostrzenie wymagań stawianych spółkom działającym w Szwecji. Dążą także do rozprawienia się z ustawianiem meczów.

Aktualizacja: 30.06.2018 11:09 Publikacja: 30.06.2018 09:30

Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Foto: AdobeStock

Czy będą skuteczne?

Według nowej legislacji łatwiej będzie o penalizację zawodników, trenerów i innych osób biorących udział w aranżowaniu wyników meczów. Za to może grozić do sześciu lat więzienia.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców