Reklama

Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Nowe przepisy o rynku hazardu przewidują nie tylko zaostrzenie wymagań stawianych spółkom działającym w Szwecji. Dążą także do rozprawienia się z ustawianiem meczów.

Aktualizacja: 30.06.2018 11:09 Publikacja: 30.06.2018 09:30

Szwecja: rynek hazardu pod lupą i z „umiarkowanymi” reklamami

Foto: AdobeStock

Czy będą skuteczne?

Według nowej legislacji łatwiej będzie o penalizację zawodników, trenerów i innych osób biorących udział w aranżowaniu wyników meczów. Za to może grozić do sześciu lat więzienia.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama