Reklama
Rozwiń
Reklama

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Za opóźnienie samolotu należy się odszkodowanie. Niezadowolony klient biura podróży ma prawo reklamować wycieczkę.

Aktualizacja: 06.07.2018 11:12 Publikacja: 06.07.2018 08:36

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Foto: Fotolia

Czy za wielogodzinne opóźnienie samolotu przysługuje pasażerowi odszkodowanie?

Tak. Przysługuje na podstawie rozporządzenia WE 261/2004 z 11 lutego 2004 r. Wysokość odszkodowania zależy od czasu opóźnienia oraz dystansu, jaki miał pasażer przelecieć samolotem. Wynosi ono: 250, 400 lub 600 euro.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama