Reklama
Rozwiń

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Za opóźnienie samolotu należy się odszkodowanie. Niezadowolony klient biura podróży ma prawo reklamować wycieczkę.

Aktualizacja: 06.07.2018 11:12 Publikacja: 06.07.2018 08:36

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Foto: Fotolia

Czy za wielogodzinne opóźnienie samolotu przysługuje pasażerowi odszkodowanie?

Tak. Przysługuje na podstawie rozporządzenia WE 261/2004 z 11 lutego 2004 r. Wysokość odszkodowania zależy od czasu opóźnienia oraz dystansu, jaki miał pasażer przelecieć samolotem. Wynosi ono: 250, 400 lub 600 euro.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców