Reklama

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Za opóźnienie samolotu należy się odszkodowanie. Niezadowolony klient biura podróży ma prawo reklamować wycieczkę.

Aktualizacja: 06.07.2018 11:12 Publikacja: 06.07.2018 08:36

Opóźniony lot, nieudane wakacje - jak złożyć reklamację

Foto: Fotolia

Czy za wielogodzinne opóźnienie samolotu przysługuje pasażerowi odszkodowanie?

Tak. Przysługuje na podstawie rozporządzenia WE 261/2004 z 11 lutego 2004 r. Wysokość odszkodowania zależy od czasu opóźnienia oraz dystansu, jaki miał pasażer przelecieć samolotem. Wynosi ono: 250, 400 lub 600 euro.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Reklama
Reklama