Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie Radio ma ujawnić informacje o nagrodach i premiach - wyrok WSA

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie orzekł, że Polskie Radio ma udostępnić organizacji Watchdog Polska informacje o nagrodach i premiach przyznanych pracownikom w latach 2017 i 2018 - informuje "Press".

Aktualizacja: 11.09.2020 13:04 Publikacja: 11.09.2020 11:46

Polskie Radio ma ujawnić informacje o nagrodach i premiach - wyrok WSA

Foto: Fotorzepa/ Andrzej Bogacz

mat

Watchdog Polska w grudniu 2018 roku złożył w sądzie skargę na decyzję Polskiego Radia, które nie udostępniło organizacji danych o wypłaconych za 2017 i 2018 rok nagrodach dla pracowników.

W najnowszym wyroku sąd wskazał, że Polskie Radio nie może w całości odmawiać dostępu do takich danych. – Sąd stwierdził, że wśród pracowników są osoby pełniące funkcje publiczne, więc mamy prawo wiedzieć z imienia i nazwiska, kto, ile i za co dostał nagrody – mówi "Press" Szymon Ossowski z Watchdog Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama