Reklama

Firmy zaczynają liczyć korzyści dla pracownika

Coraz więcej firm w Polsce chce wprowadzić Total Rewards Statement - prezentując pracownikom raport łącznych korzyści, jakie oferuje im pracodawca. Może w tym pomóc badanie prowadzone od patronatem „Rzeczpospolitej”.

Aktualizacja: 18.11.2019 11:22 Publikacja: 18.11.2019 11:15

Firmy zaczynają liczyć korzyści dla pracownika

Foto: Fotolia.com

W Polsce przybywa pracodawców, którzy inwestują w Raporty Łącznych Korzyści z Pracy (z ang. Total Rewards Statement) przedstawiające załodze całość materialnych i niematerialnych profitów z pracy. TRS obejmują zarówno finanse (pensję, premię, wartość prywatnej opieki medycznej czy kawy i owoców w biurze), jak również inne atuty miejsca pracy – w tym dostęp do firmowego parkingu czy bliskość metra.

Z opinii ekspertów HR i rekruterów wynika, że takie raporty zyskują na popularności, chociaż nie wiadomo, ile firm w Polsce stosuje TRS i jak to robią. Ma to zmienić prowadzone właśnie badanie p.t. „Raport Łącznych Korzyści z Pracy w praktyce”, które firma Nais zorganizowała wspólnie z Uczelnią Łazarskiego, Klubem Compensation & Benefits i firmą doradztwa personalnego ProPeople. „Rzeczpospolita” objęła patronat nad badaniem, które ma sprawdzić, w jakim kierunku rozwija się rynek TRS, jakie są cele i jaki jest oczekiwany sposób prezentacji składników płacowych i jak firmy chciałaby komunikować swoim pracownikom wszystkie korzyści z pracy w danej organizacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama