Reklama
Rozwiń
Reklama

Młodzi ludzie z pokolenia Z nie marzą o gorących biurkach

Wymuszona przez pandemię izolacja i praca z domu była dużym obciążeniem dla najmłodszych pracowników. Chociaż większość z nich szuka elastyczności, to chcą ją łączyć z pracą w biurze – najlepiej takim, gdzie mają własne, stałe miejsce.

Publikacja: 20.09.2020 21:00

Młodzi ludzie z pokolenia Z nie marzą o gorących biurkach

Foto: Adobe Stock

Młodym ludziom trochę na wyrost przypisuje się pogoń za elastycznością miejsca pracy, w tym niechęć do biur. Zarówno badania, jak też obserwacje ekspertów HR wskazują, że pracownikom z pokolenia Z wymuszone przez pandemię przejście na zdalną pracę doskwierało bardziej niż ich starszym kolegom, tym bardziej że niewielu z nich wcześniej miało ochotę pracować wyłącznie zdalnie.

W Polsce deklarował ją co siódmy (13 proc.) przedstawiciel pokolenia Z, a nieco większą grupę (prawie jedna piąta) stanowili zwolennicy pełnowymiarowej pracy w biurze.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama