Reklama
Rozwiń

Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

W badaniu, które objęło 19 krajów, w tym czołowe gospodarki świata, tylko czterech na dziesięciu pracowników oceniło, że ma kompetencje cyfrowe potrzebne w obecnej pracy.

Publikacja: 01.02.2022 14:34

Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

Foto: Adobe Stock

Chociaż dwie trzecie pracowników jest przekonanych, że umiejętności cyfrowe są już niezbędne do osiągnięcia zawodowego sukcesu, to większość musi dopiero zdobyć te kompetencje, które są i będą potrzebne w pracy - wynika z raportu firmy Salesforce, która opublikowała swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index).

Powstał on w oparciu o opinie 23,5 tys. pracowników z 19 krajów - w tym z USA, Kanady, Brazylii, Indii, Japonii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec (niestety nie uwzględniono Polski) - którzy zgłosili swoją gotowość do zdobycia kluczowych umiejętności cyfrowych potrzebnych w pracy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty