Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

W badaniu, które objęło 19 krajów, w tym czołowe gospodarki świata, tylko czterech na dziesięciu pracowników oceniło, że ma kompetencje cyfrowe potrzebne w obecnej pracy.

Publikacja: 01.02.2022 14:34

Pandemia pokazała pracownikom ich cyfrowe braki

Foto: Adobe Stock

Chociaż dwie trzecie pracowników jest przekonanych, że umiejętności cyfrowe są już niezbędne do osiągnięcia zawodowego sukcesu, to większość musi dopiero zdobyć te kompetencje, które są i będą potrzebne w pracy - wynika z raportu firmy Salesforce, która opublikowała swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index).

Powstał on w oparciu o opinie 23,5 tys. pracowników z 19 krajów - w tym z USA, Kanady, Brazylii, Indii, Japonii, Wielkiej Brytanii czy Niemiec (niestety nie uwzględniono Polski) - którzy zgłosili swoją gotowość do zdobycia kluczowych umiejętności cyfrowych potrzebnych w pracy.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!