Reklama

Pełna kontrola nad błędami

Rozliczanie z efektów pracy powinno opierać się na konstruktywnej analizie zysków i strat. Obowiązkiem pracodawcy jest stworzenie warunków, w których błąd nie oznacza porażki.

Publikacja: 23.12.2017 10:00

Tylko pełen obiektywizm może uchronić pracodawcę od błędów przy ocenianiu efektów pracy.

Tylko pełen obiektywizm może uchronić pracodawcę od błędów przy ocenianiu efektów pracy.

Foto: shutterstock

Anna czyżewska

Zarządzanie błędami pracowników nie należy do najłatwiejszych zadań. Komunikacja w sytuacji kryzysowej, w której podwładny nie wywiązał się z obowiązku lub nieprawidłowo wykonał swoją pracę, wymaga wyczucia i znajomości zasad biznesowej dyplomacji. Pierwszym krokiem jest założenie, że błędy są nieodłącznym elementem zawodowej działalności. Drugi etap to przekazanie konstruktywnej informacji zwrotnej.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama