Paliwo do „silnika sukcesu" - rozmowa ze Zbigniewem Jagiełło

Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego

Publikacja: 06.08.2013 00:57

Paliwo do „silnika sukcesu" - rozmowa ze Zbigniewem Jagiełło

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Rz: Dlaczego PKO Bank Polski zdecydował się pomagać nowym polskim markom?

Zbigniew Jagiełło: Nasze doświadczenie wskazuje, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u klientów, którzy postrzegają bank jako stabilną i wiarygodną instytucję. Dlatego z entuzjazmem wspieramy konkurs „Młoda Marka Sukcesu", licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznym strategiom rozwoju kreują marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym korzystne wyniki finansowe.

Warto wspierać młode brandy?

Zdecydowanie warto. Wyróżnienie w rankingu „Młoda Marka Sukcesu" może stać się przepustką do kolejnych kontraktów i ugruntowania pozycji marki w świadomości klientów. Potwierdzają to doświadczenia laureatów poprzednich edycji konkursu. Jak co roku będziemy starali się wyróżnić firmę z dużym potencjałem i dać jej szansę większego zaistnienia w mediach poprzez kampanię reklamową, którą sponsoruje nasz bank.

Taka kampania wystarczy, by wypromować produkt?

Aby wypromować produkt, stworzyć rozpoznawalną i silną markę będącą synonimem jakości, potrzebna jest przede wszystkim przemyślana strategia rozwoju i konsekwencja zarządu firmy. Dobrze zaplanowana kampania reklamowa jest częścią takiej strategii. Krótko mówiąc, sama kampania nie wystarczy, ale bez niej osiągnięcie rozpoznawalności na dużą skalę jest bardzo trudne. Kampania o wartości 400 tys. zł ufundowana przez bank to doskonałe paliwo do „silnika sukcesu" zwycięskiej firmy.

Wciąż jest miejsce na polskim rynku dla nowych graczy?

Zawsze jest miejsce, trzeba je tylko umiejętnie odnaleźć. Kluczem jest pomysł, konsekwencja i dobry produkt. Nawet w czasach spowolnienia dynamiczne firmy udowadniają, że na rynku jest miejsce dla młodych marek.

Rz: Dlaczego PKO Bank Polski zdecydował się pomagać nowym polskim markom?

Zbigniew Jagiełło: Nasze doświadczenie wskazuje, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u klientów, którzy postrzegają bank jako stabilną i wiarygodną instytucję. Dlatego z entuzjazmem wspieramy konkurs „Młoda Marka Sukcesu", licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznym strategiom rozwoju kreują marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym korzystne wyniki finansowe.

Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!