Rz: Dlaczego PKO Bank Polski zdecydował się pomagać nowym polskim markom?
Zbigniew Jagiełło: Nasze doświadczenie wskazuje, że silna marka wzbudza poczucie bezpieczeństwa u klientów, którzy postrzegają bank jako stabilną i wiarygodną instytucję. Dlatego z entuzjazmem wspieramy konkurs „Młoda Marka Sukcesu", licząc, że będzie on okazją do wyróżnienia tych firm, które mimo niewielkiego stażu na rynku dzięki trafionym pomysłom na biznes i skutecznym strategiom rozwoju kreują marki pozytywnie kojarzone przez klientów, notując przy tym korzystne wyniki finansowe.
Warto wspierać młode brandy?
Zdecydowanie warto. Wyróżnienie w rankingu „Młoda Marka Sukcesu" może stać się przepustką do kolejnych kontraktów i ugruntowania pozycji marki w świadomości klientów. Potwierdzają to doświadczenia laureatów poprzednich edycji konkursu. Jak co roku będziemy starali się wyróżnić firmę z dużym potencjałem i dać jej szansę większego zaistnienia w mediach poprzez kampanię reklamową, którą sponsoruje nasz bank.
Taka kampania wystarczy, by wypromować produkt?