Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.11.2019 13:44 Publikacja: 04.11.2019 13:07
Foto: Bloomberg
Japońskie spółki od dawna zachęcają do organizowania takich spotkań, co ma pracownikom dać szansę przełamania barier w relacjach z przełożonymi. Niektórzy w obfitujących w alkohol posiedzeniach widzą sposób, na odstresowanie się i przyspieszenie karier, inni zaś czują się zobligowani do uczestnictwa w nich. Praktyki te są już tak zakorzenione, że stworzono dla nich specjalne określenie „nominication", od „nomu", co po japońsku znaczy pić communications.
49-letnia Nanri oświadczyła swoim pracownikom, że nie będzie organizowała takich spotkań, bo są one bezproduktywne i nieuczciwe wobec rodziców małych dzieci. – Nie jest tak, że mam jakąś specjalną wiedzę, którą muszę podzielić ze swoim personelem pijąc z nimi dzień w dzień – powiedziała Nanri w wywiadzie.
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas