Reklama
Rozwiń
Reklama

Kidawa-Błońska: Kaczyński chce burzyć

- (Paweł) Kukiz jest antysystemowy, a (Jarosław) Kaczyński ma bardzo niebezpieczne przekonanie, że trzeba wszystko w Polsce zburzyć - mówi w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Małgorzata Kidawa-Błońska.

Aktualizacja: 24.06.2015 05:54 Publikacja: 24.06.2015 05:33

Małgorzata Kidawa-Błońska i Ewa Kopacz

Małgorzata Kidawa-Błońska i Ewa Kopacz

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Rzecznik rządu i kandydatka na marszałka Sejmu w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" podkreśla, że nie wierzy w to, iż Jarosław Kaczyński po ewentualnej wygranej przez PiS w wyborach parlamentarnych pozostanie wyłącznie szefem partii (oficjalną kandydatką PiS na premiera jest Beata Szydło). - On nigdy nie dotrzymuje słowa: w 2005 r. miał nie być premierem i nie dotrzymał słowa, później kandydatem na premiera miał być Gliński, a jest Szydło. Dlatego nie przywiązywałabym się do tych deklaracji - mówi polityk PO.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Polityka
Plany Zbigniewa Ziobry? „Nie będą wpisywały się w scenariusz Tuska”
Polityka
Karol Nawrocki na Marszu Niepodległości? Prezydent rozwiał wątpliwości
Polityka
„To człowiek, który kłamie każdego dnia”. Marcin Przydacz komentuje słowa Donalda Tuska
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Polityka
Sondaż: Kogo najbardziej obciąża sprawa sprzedaży działki pod CPK?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama