Reklama

Rzecznik PiS "zdegustowany" językiem na marszu 4 czerwca

Spot miał przede wszystkim na celu zaprezentowanie i krytykę tego rodzaju komunikatów - mówił Rafał Bochenek, rzecznik Prawa i Sprawiedliwości, w rozmowie z RMF FM, odnosząc się do spotu PiS-u, który miał zniechęcić wyborców do udziału w marszu 4 czerwca.

Publikacja: 06.06.2023 14:12

Rzecznik PiS Rafał Bochenek

Rzecznik PiS Rafał Bochenek

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

Bochenek był pytany o to, czy Sejm uchwali poprawki zgłoszone przez prezydenta Andrzeja Dudę do ustawy określanej jako "lex Tusk", czyli ustawy powołującej specjalną komisję ds. badania rosyjskich wpływów w latach 2007-2022. Poprawki dotyczą m.in. sposobu powoływania członków komisji, zakresu jej kompetencji i możliwości stosowania przez nią sankcji w postaci tzw. środków zapobiegawczych.

- To, kiedy się tym zajmiemy, zależy od prezydium Sejmu i marszałek Elżbiety Witek. Nie jesteśmy sceptycznie nastawieni do tych rozwiązań. Są tam m.in. trzy propozycje, które wynikają z zastrzeżeń zgłaszanych przez polityków opozycji. A co ciekawe, politycy opozycji nadal nie chcą ich zaakceptować. Będziemy analizować te zmiany i wypracujemy wspólne rozwiązanie - stwierdził polityk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Sondaż: Czy koalicja miałaby większe szanse na utrzymanie władzy z premierem Sikorskim?
Polityka
Krzysztof Bosak o pakcie senackim PiS i Konfederacji: Temat wisi w powietrzu
Polityka
Stołeczna Ochota: lewica i ruchy miejskie zerwały koalicję, ale ich działacze w niej pozostali
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż: Czy Karol Nawrocki zbliży do siebie PiS i Konfederację? Opinia Polaków
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama