Reklama

PO rusza z kampanią billboardową. Temat: drożyzna

Drożyzna i wysokie ceny będą tematem pierwszej kampanii billboardowej Platformy Obywatelskiej w tym roku - wynika z informacji „Rzeczpospolitej”.

Publikacja: 30.03.2023 20:23

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Donald Tusk podczas spotkania z wyborcami w Sosnowcu.

Foto: Michal Kolanko

Kampanię outdoorową na szeroką skalę zapowiadał już kilkanaście dni temu przewodniczący Platformy Obywatelskiej Donald Tusk. Jak wynika z naszych informacji, zapowiadana akcja rusza już w najbliższy weekend. I będzie jednocześnie swoistym przygotowaniem politycznym Platformy do świąt wielkanocnych. Będzie to też pierwsza tego typu akcja PO w prekampanii wyborczej. 

Nasi rozmówcy z Platformy podkreślają, że święta wielkanocne będą stały pod znakiem inflacji i wysokich cen, i o tym też będą przede wszystkim rozmawiać Polacy przy swoich wielkanocnych śniadaniach. Dlatego to drożyzna jest tematem tej kampanii outdoorowej. PO kontynuuje też akcję „Tu jest przyszłość” – w przyszłym tygodniu, jeszcze przed Wielkanocą, zapowiadane są spotkania w województwie kujawsko-pomorskim. Odbędzie się też - jak przy poprzednich edycjach tej akcji - również wyjazdowe posiedzenie klubu KO. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Polityka
Nitras chce namawiać Polaków, by pilnowali wyborów
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama