Reklama

Włamania na konta polityków PiS. "Być może zaplanowany atak"

Coraz bardziej wygląda to na dobrze zorganizowaną akcję profesjonalistów – twierdzą służby i eksperci o włamaniach do kont polityków PiS.

Aktualizacja: 21.12.2020 11:01 Publikacja: 20.12.2020 18:53

Ataki na konta polityków partii rządzącej mogą być świadome i zaplanowane. Nie było włamań do kont p

Ataki na konta polityków partii rządzącej mogą być świadome i zaplanowane. Nie było włamań do kont polityków innych ugrupowań. (Na zdj. Marlena Maląg, minister rodziny i polityki społecznej)

Foto: PAP

Sprawę nielegalnego przejęcia konta na Facebooku minister rodziny i polityki społecznej Marleny Maląg bada wydział specjalizujący się w ściganiu cyberprzestępstw Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

„Osoby podszywające się pod Panią Marlenę Maląg zamieściły na profilu treści niebędące jej autorstwa, które są szkalujące i godzą w jej dobra osobiste. O zaistniałej sytuacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami, powiadomione zostały właściwe organy ścigania" – odpisuje nam resort. I dodaje, że ze względu na złożone zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na szkodę minister nie może udzielać „szczegółowych informacji".

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
Tusk twierdzi, że wygra wybory w 2027 r. Prof. Dudek: Możemy się założyć
Polityka
PiS w Katowicach zaczął szyć swój program. Od AI Tax po bon mieszkaniowy
Polityka
Donald Tusk: Ukraina przetrwa, Rosjanie mają poważne problemy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Od Pegasusa do Łukasza Mejzy, czyli z czego musiał i musi tłumaczyć się PiS
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama