Reklama
Rozwiń
Reklama

Marek Suski: Nie mogę wykluczyć, że spółki skarbu państwa mogłyby kupić TVN

Nasza ustawa nie jest pisana przeciwko TVN. Nie chcemy likwidować tej stacji. Nie zamierzamy tłamsić wolności mediów- twierdzi Marek Suski, poseł PiS i przedstawiciel wnioskodawców projektu ustawy dotyczącego zmian w mediach.

Aktualizacja: 12.07.2021 06:11 Publikacja: 11.07.2021 17:37

Marek Suski: Nie mogę wykluczyć, że spółki skarbu państwa mogłyby kupić TVN

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

Na nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji stracą głównie TVN, w tym TVN24.

Ustawa nie jest pisana przeciwko TVN. Nie wiem na jakiej podstawie stawiana jest teza o likwidacji stacji. Nie ma w ustawie zakazu prowadzenia tych stacji, a długi okres vacatio legis to 30 dni do wejścia ustawy w życie po uchwaleniu plus przejściowy sześciu miesięcy. Do tego dochodzi czas procedowania w Sejmie, miesiąc procedowania w Senacie i u prezydenta. To daje około roku na zmiany własnościowe. Na razie jeszcze nie zaczęliśmy nad nią pracować, nie ma jeszcze nawet numeru druku. TVN przesadza z reakcją. Jesteśmy w europejskim obszarze gospodarczym– inwestorzy spoza Europy muszą szukać partnerów. Takie uregulowania a nawet bardziej restrykcyjne są w innych krajach europejskich…

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz: Żadna koalicja nie jest dana raz na zawsze
Polityka
Wykluczony z Polski 2050 poseł dołączył do klubu Polski 2050
Polityka
Zbigniew Ziobro: To nie ja kupowałem Pegasusa, wtedy nie wiedziałem nawet, jak się nazywa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Czy Donald Tusk powinien odejść? Sondaż nie pozostawia wątpliwości
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama